دیجیتال مارکتینگ

کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ برای ورود به بازارها

ارائه دوره ها و کارگاه های آموزشی در حوزه دیجیتال مارکتینگ بمنظور افزایش بهره وری و بهبود فضای کسب‌و‌کار می‌باشد.

تبلیغات دیجیتال موثرترین راهکار برای رشد هر کسب و کار است و امروزه اهمیت تبلیغات و بازاریابی در فضای دیجیتال به مراتب از روش های سنتی بازاریابی بیشتر شده است. با توجه به فعالیت بخش زیادی از جامعه درپلتفرم های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام، حضور و بازاریابی در شبکه های اجتماعی، تقریباً برای هر کسب وکاری مفید واقع خواهد شد.

سرفصل‌های اصلی این دوره شامل مفاهیم پایه، شناخت رسانه، مفاهیم مرتبط با تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی، مفاهیم مرتبط با محتوا، اصول، تکنیک‌ها و استانداردهای حضور در فضای آنلاین، شناخت ابزارها (ایمیل مارکتینگ، سئو، تبلیغات کلیکی، تبلیغات بنری)، حضور در شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوا، سنجش و ارزیابی اثربخشی فعالیت‌ها، چالش‌های صنعت نشر در فضای دیجیتال

در طی این دوره، با مفاهیم مهم و کاربردی در حوزه بازاریابی دیجیتالی، تولید محتوا، جذب مخاطب، به کارگیری ابزارهایی مثل ایمیل مارکتینگ، سئو، تبلیغات کلیکی، تبلیغات بنری و حضور در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و فروش در آن‌ها و همچنین با تعریف کمپین‌های فروش و تبلیغات آشنا خواهید شد.

چه چیزی یاد می گیریم:

ارائه دوره ها و کارگاه های آموزشی در حوزه دیجیتال مارکتینگ بمنظور افزایش بهره وری و بهبود فضای کسب‌و‌کار می‌باشد.

سرفصل ها

مفاهیم مهم و کاربردی در حوزه بازاریابی دیجیتالی

تولید محتوا

جذب مخاطب

 ایمیل مارکتینگ

سئو

تبلیغات کلیکی

تبلیغات بنری

حضور در شبکه‌های اجتماعی

تعریف کمپین‌های فروش و تبلیغات

در صورتی که مطـمِئن نیستید این دوره مناسب شماست، یا چنانچه هرگونه ابهامی دارید نگران نباشید  در کنار شما هستیم تا بیشتر در این باره صحبت کنیم